سبد خرید 0

برای لاغری به پد آنتی فریز نیاز دارید

5 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 25 مرداد 1401 در ساعت 14 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای لاغری به پد آنتی فریز نیاز دارید 

 

 

آیا شما هم چاق هستید؟

 

 

شما هم فکر میکنید فقط با یک پد میشود لاغر شد؟

 

 

همانطوری که تکنولوژی به سرعت پیشرفت میکند، ما هم به همان سرعت چاق میشویم. اما لاغر شدن آرزویی است که خیلی کند پیش میرود. البته با توجه به پیشرفت علم لاغری دیگر آرزو نیست بلکه اراده و تلاش است. از روش های لاغر شدن میتوان به رژیم غذایی، ورزش، دویدن، جراحی هایی مثل لیپوساکشن ، اشاره کرد. اما روش جدید و سریع تری هم هست که بدون عوارض شما را لاغر کند. 

برای لاغری باید چیکار کرد؟

خب باید بگم که شما برای اینکه بخواهید لاغر شوید باید اول بدانید پد آنتی فریز چیست؟ چه کارایی دارد؟ بعد شما میتوانید  پد آنتی فریز بخرید و یک کلینیک لاغری پیدا کنید و ازش سوال کنید آیا شما دستگاهی دارید که با این پد مرا لاغر کند؟ و قطعا ایشان هم خواهد گفت بله. چون این نوع پد با اکثر دستگاههای لاغری موجود در بازار سازگار است. 

 پد آنتی فریز  Cantifreeze pad چیست؟

پد آنتی فریز ، پدی است که در حین استفاده از دستگاه لاغری آن را روی ناحیه ای که میخواهید لاغر شود میگذارید و دستگاه را روی آن پد قرار میدهید. پد آنتی فریز محصولی خنک کننده و محافظت کننده از پوست مناسب انجام کرایولیپولیز، با تکنولوژی نانو ساختارهای فناوری جدید و پیشرفته است. پد آنتی فریز کرایولیپولیز میتواند به طور موثر از منطقه تحت درمان در برابر سرمازدگی محافظت کند. در واقع انجام لاغری موضعی با دستگاه کرایولیپولیز، به کمک پد و ژل آنتی فریز صورت می گیرد. پد و ژل آنتی فریز از فناوری خنک کننده برای از بین بردن میزان قابل توجه چربی بدون جراحی استفاده می کند با این روش، کاهش وزن دردناک نیست. 

پد آنتی فریز کرایولیپولیز با کیفیت می تواند اثر بخشی لاغری با کرایولیپولیز را افزایش دهد. پد آنتی فریز، یک پد با تکنولوژی انتقال سرما به پوست و بافت چربی است. پد آنتی فریز برای لاغری با دستگاه استفاده می شود و کیفیت آن روی اثر بخشی بیشتر لاغری با دستگاه کرایولیپولیزتاثیر دارد. پدهای آنتی فریز برای اینکه کیفیت بیشتری داشته باشند، باید ویسکوزیته بالایی داشته باشند. به این معنی که ماندگاری آنها روی پوست مناسب و بالا باشد. از نشانه های کیفیت پد آنتی فریز، جنس و مقدار ژل و جنس پد می باشد.

 

پد آنتی فریز آغشته به ژل برای انجان کرایولیپولیز

 

 

 

 

تاثیر پد آنتی فریز  The effect of the antifreeze pad

تاثیر پد آنتی فریز کرایولیپولیز ارتباط مستقیم با کیفیت پد آنتی فریز دارد. برند پد آنتی فریز که از آن استفاده می کنید هرچقدر کیفیت بیشتری داشته باشد، تعداد سلول های چربی بیشتری از بین خواهد رفت.

وظیفه پد و ژل آنتی فریز Antifreeze pad and gel function

پد آنتی فریز باید بعنوان یک رسانا و انتقال دهنده سرما از دستگاه به پوست، عمق پوست و بافت چربی عمل کند. همچنین از دیگر وظایف پد آنتی فریز می توان به حفاظت پوست در برابر سرما اشاره کرد. هنگام انجام عمل کرایولیپولیز ، پدآنتی فریز را روی ناحیه ای که قرار است لاغر شود قرار میدهیم و کاپ دستگاه کرایولیپولیز را روی پد قرار میدهیم. هنگام انجام کرایولیپولیز دمای موضع مورد نظر تا منفی 12 درجه سانتی گراد پایین می آید. در نتیجه پد آنتی فریز باید از پوست محافظت کند تا سرما به آن آسیب نزند و دچار سوختگی ناشی از سرما نشود. 

مزایای پد آنتی فریز Advantages of antifreeze pads

از مزایای پد آنتی فریز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- لاغری بدن و رفع سلولیت پوست

- سفت کننده پوست

- روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی در ناحیه کمر، شکم، پهلو، کارور، ران، بازو، لاین سوتین و ...

- روشی ایمن و طبیعی، بدون درد، بدون نیاز به دوره نقاهت، بدون نیاز به رژیم غذایی و ورزش

- بدون نیاز به بی حسی و بیهوشی

چرا پد و ژل آنتی فریز را برای کرایولیپولیز انتخاب می کنیم؟

پد و ژل آنتی فریز از مواد اصلی و کاربردی در انجام عمل کرایولیپولیز میباشد. مواد ژل آنتی فریز از مواد غیر سمی، بدون آسیب و بدون حساسیت ساخته شده است. همچنین می تواند دما را برای کاهش سوختگی یخ کنترل کند. پدهای آنتی فریز برای اکثر دستگاه های لاغری کرایولیپولیز مناسب است.

انواع پد و ژل آنتی فریز کرایولیپولیز Types of cryolipolysis antifreeze pads and gels

پد و ژل آنتی فریز موجود در فروشگاه ایران مالما دارای برندهای مختلفی است:

1- پد آنتی فریز برند بکو BECO

پد آنتی فریز بکو BECO یک برند معتبر و با کیفیت است. این پدها با تکنولوژی پیشرفته و جدید، نفوذ پذیری سرما به بافت چربی را تا 2 برابر افزایش می دهند تا تعداد بیشتری از سلول های چربی را از بین ببرد. مقدار ژل آن نیز به اندازه ایی است که تا پایان انجام کرایولیپولیز خشک نشود. همچنین پارچه پد نیز از کیفیت بالایی برخورداراست و هنگام وکیوم و مکش توسط دستگاه، روی پوست باقی می ماند. پد آنتی فریز برند BECO سلول های چربی بیشتری را هدف قرار میدهد.

مزایای استفاده از پد آنتی فریز بکو BECO 
از مزایای استفاده از پد آنتی فریز بکو میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 1- ژل محافظتی با فرمالیسیون قوی( پد مالزیایی) برای افزایش رسانایی سرما به بافت چربی و در نتیجه کاهش سایز بیشتر

 2- وزن ژل تقریبا ۱۱۰ گرم با بیش از ۹۷% وزنی پد آنتی فریز

 3- با وسکوزیته زیاد برای کار در زمان های بیشتر از یک ساعت

 4- حفاظت کامل از سطح پوست برای جلوگیری از سوختگی

 5- پوشش وسیع پد با سایز 32*42 سانتی متر

 6- افزایش ضریب پاسخ دهی

 7- عدم رسوب در لوله پروب ها به دلیل خلوص بالای ژل

 

2- پد و ژل آنتی فریز برند کول تک Cool Tech

 پد آنتی فریز کول تک دارای ابعاد 28*23 

 

3- پد و ژل آنتی فریز برند زل تیک Zel tique

 ابعاد 40*40 سانیتمتر

 

4- ژل آنتی فریز 

ژل آنتی فریز 

یکی از ویژگی های پد آنتی فریز، مقدار ژل آن است؛ پد آنتی فریز باید به مقدار کافی به ژل آغشته باشد تا پد به سرعت خشک نشود و پوست دچار سوختگی شود. همچنین جنس ژل نیز قابل توجه است. هرچه ژل آن کمتر رقیق باشد، پد کیفیت بالاتری دارد و حین وکیوم و مکش، پد از پوست جدا نمی شود. این پدها از سوختن پوست بر اثر سرما جلوگیری می کند. در نتیجه مقدار ژل آنها بسیار حائز اهمیت است. اگر مقدار ژل آنها کم باشد، پد به سرعت خشک شده و باعث سوختن پوست می شود. این دو عامل باعث می شود شما انتخاب مناسبی در خرید پد آنتی فریز داشته باشید تا انجام کرایولیپولیز موفق تری داشته باشید.

 

 

 

 

نتیجه :

این پد و ژل آنتی فریز ذکر شده  براساس برند و وزن آن قیمت های مختلفی دارند. با توجه به آنچه گفته شد، مطابق با پروتکل عمل کرایولیپولیز دستگاه لاغری که مورد تایید سازمان FDA میباشد یک تکنیک ابداعی و موثر در درمان غیر تهاجمی چاقی های موضعی است با انتقال سرما به بافت چربی inflammation در بافت چربی فعال میشود و پروسه ی apoptosis با هدف نابودی سلول های چربی آغاز میشود دلیل انکه در مسیر انتقال سرما از اپلیکاتور دستگاه کرایولیپولیز به بافت چربی نیازمند انتقال ایمن میباشد باید لایه های فوقانی پوست در حین انتقال سرما توسط پد آنتی فریز به روش بای پس حفاظت شود تا باعث سوختگی با سرما نشود پد آنتی فریز در تعیین یک عمل ایمن و بدون عارضه کرایولیپولیز اهمیت دارد. 

در سایت ایران مالما میتوانید پد و ژل آنتی فریز کرایولیپولیز را طبق وزن و برند آن با ضمانت مرجوع کالا، تهیه نمایید . همچنین در صورت هرگونه سوال احتمالی، از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()