سبد خرید 0

کاربرد ملحفه یکبار مصرف

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 26 مرداد 1401 در ساعت 16 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاربرد ملحفه یکبار مصرف

برای تعریف کاربد ملحفه یکبار مصرف ابتدا باید به تعریف خود ملحفه یکبار مصرف پرداخت. سپس وارد مبحث کاربرد ملحفه یکبار مصرف شد.

ملحفه یکبار مصرف چیست؟

ملحفه یکبار مصرف، ملحفه یا پارچه ای است که بعد از استفاده دور انداخته شود. به این دلیل ملحفه یکبار مصرف از پارچه های  ارزان تولید میشود. معمولا از پارچه های اسپان باند که پارچه هایی بدون بافت و سوزنی هستند برای تولید ملحفه یکبار مصرف استفاده میشود. 

 

ملحفه یکبار مصرف بصورت رول ، دو سرکش و یا تکه های برش خورده (شان)، از متراژ 18  تا  100 متر، و با گرماژهای 17، 25، 38 گرم تولید می شود.

انواع رول ملحفه یکبار مصرف

رول ملحفه یکبار مصرف در دو نوع ساده و پرفراژ دار تولید می شود. رول های ساده در اندازه های مورد نظر و توسط  شخص قابل جدا شدن هستند. رول های پرفراژ دار در اندازه های 180 سانتی متر به راحتی قابل جدا شدن می باشد و نیازی به ابزار قیچی و تیغ و ... نیست. ملحفه یکبار مصرف ضد حساسیت، سبک و نرم ، و یکبار قابل استفاده می باشد. برای مراکزی که به افراد مختلف خدمات میدهند، مناسب است.

کابرد ملحفه یکبار مصرف 

ملحفه یکبار مصرف کاربرد متفاوتی دارد. ملحفه یکبار مصرف در درمانگاه ها، بیمارستان ها، کلینیک های زیبایی، مراکز ماساژ، هتل ها و مسافرخانه ها به صورت کش دار استفاده میگردد. ملحفه یکبار مصرف در دامپزشکی ها، پت شاپ ها بصورت تکه ای یا شان استفاده میگردد.از ملحفه یکبار مصرف کاور کیف و کفش، کاور لوازم خانگی، کاور لوازم ماشین، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی آن و ... حتی مصارف شخصی  تولید می شود.

ملحفه یکبار مصرف برای کاور کردن لوازم خانگی و تخت های معاینه و پوشش محصولات کشاورزی از آفت، رعایت بهداشت و جلوگیری از انتشار بیماری های  قابل انتقال، در مراکز درمانی، زیبایی و خدماتی و... استفاده میشود که با ویژگی های متفاوتی مانند متراژ، گرماژ و طول و عرض، تولید می شود. 

کابرد های دیگر ملحفه یکبار مصرف

صنعت کشاورزی: از ملحفه یکبار مصرف برای پوشش گلخانه، پوشش مزارع، در آبیاری و کاهش مصرف آب، در محافظت از گل و نهال استفاده میشود.

صنعت اتومبیل سازی: از ملحفه یکبار مصرف در تزِئینات داخلی خودرو، کاور و چادر، خطوط رنگ، صداگیری بکار میرود.

صنعت راه و ساختمان: از ملحفه یکبار مصرف در دیوار کاذب، قالب بندی، تثبیت خاک و راهسازی، روکش ساختمان نیمه ساخته، دکوراسیون و ... استفاده میشود.

عمران و راهسازی:از ملحفه یکبار مصرف در دیوار کاذب، تثبیت راه و خاکسازی، نما و روکش ساختمان های نیمه ساز بکار میرود.

فیلترسازی و فیلتراسیون:از ملحفه یکبار مصرف در کیسه ی جاروبرقی، فیلترهای دقیق و فیلترهای صنعتی، فیلتراسیون مایعات، انواع فیلتر هوا، آب و مایعات استفاده میشود.

پزشکی و بهداشتی: از ملحفه یکبار مصرف، دستمال مرطوب بهداشتی، زیرانداز بهداشتی، ملحفه های بهداشتی، لباس بیمار و جراح، کلاه و ماسک  تولید میشود.

کاور و بسته بندی لوازم: از ملحفه یکبار مصرف برای کاور لوازم خانگی، کاور مبل، کاور لباس و کت و شلوار، کاور کیف و کفش، کاور کامپیوتر و لوازم جانبی آن، بسته بندی میوه و حبوبات، بسته بندی مواد اولیه و محصولات کارخانجات، استفاده میشود.

مزایای ملحفه یکبار مصرف

- با استفاده از رول های ملحفه یکبار مصرف از انتشار بیماری جلوگیری می شود.

- کاهش هزینه های نگهداری و تعمیر و دوخت و دوز ملحفه های پارچه ای

- صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه

- استفاده راحت و آسان 

- ضد حساسیت

- کاهش هزینه شست و شو و مواد شوینده 

- کاهش آسیب های جدی به محصولات و لوازم

قیمت رول ملحفه یکبار مصرف

قیمت ملحفه یکبار مصرف را پارامترهایی مانند طول، عرض و گرماژ تعیین می کنند.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()