سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
بر اساس رنگ

پد و ژل آنتی فریز کرایولیپولیز

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

تجهیزات لاغری | فروش پد و ژل آنتی فریز کرایولیپولیز

پد و ژل آنتی فریز کرایولیپولیز Antifreeze pad and gel

پد و ژل آنتی فریز کرایولیپولیز که به آن پد کرایولیپولیز نیز میگویند باعث جلوگیری از سوختگی و یخ زدگی در اثر سرما هنگام استفاده از دستگاه کرایولیپولیز می شود. همچنین وظیفه دیگرپد آنتی فریز کرایولیپولیز انتقال سرما از طریق پوست به بافت هدف و خارج کردن گرما از بدن به بیرون می باشد که این عمل کمک بسیاری به انجام کرایولیپولیز میکند زیرا اساس این کار سرد کردن بافت چربی تا حدی است که سلول های چربی تضعیف و شکسته شوند. همچنین ژل داخل پد آنتی فریز کرایولیپولیز  نه به حدی غلیظ است که داخل لوله پراب گیر کرده و رسوب کند و نه به حدی رقیق است که زود خشک شود و پوست را بسوزاند و با فورمولاسیون کاملا جدید و غلظت عالی برای استفاده در زمان های بالای ۷۰ تا ۱۲۰ دقیقه در همه ی دستگاه ها اعم از کولتک و کرایولیپولیز مناسب است.

سایز پد آنتی فریز کرایولیپولیز به گونه ای طراحی شده است که حتی برای افرادی که اضافه وزن زیادی نیز دارند جوابگو باشد و تمام سطح پوست را بپوشاند.از مزیت های دیگر پد آنتی فریز کرایولیپولیز قابلیت استفاده تا چندین بار است به شرط استفاده مجدد از ژل آنتی فریز برای جلوگیری از خشک شدن پد آنتی فریز.همچنین این نکته را باید در نظر داشت که چندین بار استفاده فقط برای یک نقر قابل انجام است زیرا پد آنتی فریز کرایولیپولیز در تماس مستقیم با پوست هستند و استفاده از آن ها برای چند نقر اصلا امکان ندارد و از نظر بهداشتی ممنوع می باشد. اما می توان از پد آنتی فریز کرایولیپولیز برای شکم ، پهلو ها و … یک نفر با اضافه کردن ژل در هر دفعه مورد استفاده قرار گیرد که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

پد آنتی فریز کرایولیپولیز نقش مهمی در انجام کرایولیپولیز دارد به صورتی که می توان گفت ۵۰% اثر بخشی این کار به دلیل پد حاوی ژل میباشد.زمان انجام کرایولیپولیز محدود است بنابراین باید بتوانیم در این زمان کم بیشترین تاثیرگذاری را بدون مقاومت در انتقال سرما را داشته باشیم همچنین به دلیل کیفیت بالای این ژل ها می توان زمان کرایولیپولیز را تا ۲ ساعت نیز افزایش داد بدون نگرانی درباره سوختگی پوست بیمار.

اکثر ژل های کرایولیپولیز دارای چربی هستند اما چربی آن ها در لوله پراب حرکت نمیکند و رسوب ایجاد می کند که باعث گرفتگی لوله می شود بنابراین دستگاه برای انجام مکش باید فشار بیشتری اعمال کند این فشار مضاعف به دستگاه باعث نقض و خرابی می شود.

در فروشگاه ایران مالما انواع پد آنتی فریز کرایولیپولیز موجود میباشد. مثل پد های BECO که هیچ چربی داخل خود ندارند و حس لیزی و چسبناکی آن ناشی از خلوص بالای ژل است.

پد زل تیک و کول تک نمونه های دیگر پد آنتی فریز کرایولیپولیز میباشد که با وزن های110- 120 - 240 - موجود میباشد. پد آنتی فریز کرایولیپولیز پد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیزپد آنتی فریز کرایولیپولیز

 

نمایش همه
علاقه مندی ها ()