سبد خرید 0

ژل آنتی فریز کرایولیپولیز

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 9 مرداد 1401 در ساعت 12 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ژل آنتی فریز کرایولیپولیز

ژل آنتی فریز کرایولیپولیز یک رسانای قوی سرما به بافت چربی است. این ژل از جنس همان ژلی است که در پد آنتی فریز به کار رفته است. یک باف ژلی دارد که داید دارای غلظت بالایی باشد تا به درون هندپیس دستگاه کرایولیپولیز مکش نشود و روی پوست باقی بماند.

سوال اصلی که ممکن است پیش بیاید این است که با وجود استفاده از پد آنتی فریز چرا باید از ژل آنتی فریز نیز استفاده کنیم؟

برای جواب این پرسش با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

موارد استفاده از ژل آنتی فریز

در هنگام انجام کرایولیپولیز، اگر پد آنتی فریز مناسبی انتخاب کرده باشید که مقدار ژل آن به اندازه کافی باشد و به راحتی خشک نشود، و همچنین دارای غلظت مناسبی باشد، نیازی به استفاده از ژل آنتی فریز ندارید.

اما اگر از پد آنتی فریز بدون کیفیتی استفاده می کنید که ژل آغشته به آن سریع خشک می شود، برای جلوگیری از استفاده مکرر از پد آنتی فریز و جلوگیری از سوختن پوست مراجعه کننده، می توانید با اضافه کردن ژل آنتی فریز به پد حین انجام کرایولیپولیز، به کار خود با خیال آسوده ادامه دهید.

اما حتی اگر از پد آنتی فریز مناسبی استفاده می کنید باید بدانید اگر پد آنتی فریز شما دارای مقاومت است، میتوانید با تزریق ژل آنتی فریز به آن تا دو ساعت از همان پد آنتی فریز استفاده کنید و از استفاده مکرر پد آنتی فریز در نواحی مختلف جلوگیری کنید. در واقع ژل آنتی فریز به شما و مراجعه کننده کمک می کند تا یک کرایولیپولیز مقرون به صرفه داشته باشید.

کیفیت ژل آنتی فریز

ژل آنتی فریز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد:

- قدرت رسانایی بالای سرما

- غلظت بالا و مکش نشدن راحت به درون هندپیس

برای انتخاب ژل آنتی فریز باید به این دو مورد توجه کنید. انتخاب مناسب ژل و پد آنتی فریز به شما کمک می کند یک پروسه لاغری با کیفیت و مقرون به صرفه داشته باشید.

فروش ژل آنتی فریز

ژل آنتی فریز در اندازه یک کیلوگرمی خالص، با غلظت بالا در فروشگاه ایرانمالما عرضه می شود. شما عزیزان میتوانید از طریق لینک های درج شده محصول را تهیه کنید و یک تجربه دلپذیر کرایولیپولیز را به مراجعه کننده خود هدیه دهید.

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()